It's not right for young lungs to be coughing up blood

tack, tack för. Nej!

Någon gång ska jag också kissa i din mun.

Klutte var rolig igår. Han kliade sig på ryggen mot lakanet.
Jag: Du rä ju som Balou
Klas: va?
Jag: Ja, du är som björnen Balou i Jungelboken
Klas: Ah, vad tur, hellre det än att vara hon på tv4
Jag: öh, va..?
Klas: Jaa, men hon Balou Möter. Jag vill inte vara quinna.
Jag: HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH

Så sär.
Det dumma var faktiskt att han trodde på riktigt att hon hette Balou.



Uptow,n Downtown, have`nt seen your face around. Paper said you shot a man. Trigger happy punk down in chinatown.

Kommentarer
Av: Isabella

HAHAHAHAHAHA Balou von sivers

2009-11-27 @ 17:16:01
URL: http://cocaineblues.devote.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0