Jag gör det bara inte!

Drog på körskolan ändå, ingen bra idé. Jag trodde helt ärlig att jag var tvungen att betala full avgift för lektionen för att jag avbokade med så kort varsel, så jag for. Mådde inte så bra efteåt, inte nu heller.
MEN jag fick köra "folkrace", grymt kul!

Pappa kom och hämtade mig efter lektionen, tog en kaffe, ville dö. Nu ligger jag hemma, nerkrupen mellan täcken, kuddar och filtar.
Klas gick precis, utan att äta baar frö att inte jag skulle ha nåt(= sur pojke då han kommer hem, han är sån!). Sen är det så jobbigt att vara själv då man är sjuk, jag är kramig då, men ingen vill kramas för att jag är så varm, vilket leder till att jag blir übersad.

Pom å pjamas!!
Har ju inte ens tid att vara sjuk! Har skola, måste repa, har ju ett band att försörja (hm, ja jag är nog omognast av dem alla..)
BAJS!

 

Såhär mår jag just nu.. Eller nej ..I wish!!


Kommentarer
Av: Marre

Saknar dig på skolan, bli frisk nu!

2009-11-25 @ 10:46:44
URL: http://felplaceraad.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0