Kisse - ägd

jag kan börja tycka att det går för långt.. HAHA Kissie är anklagat för att någon har begått självmord för något som  sagt. Spelöar det någon roll? Kissie kommer alltid att vara Kissie. Hon kommer aldrig att vara nöjd med sig själv. Det märks ju att det är hennes osäkerhet som spelas upp.
Jag tycker inte att det 'r hennes fel det som hänt, men man kan ju hålla käften också.

Egentligem skiter jag i vilket. Folk dör ju hela tiden, och Kissie blir ägd hela tiden. SPROLLIS?!

Min dator kommer nog inte att leva någonsin, någonting mer. Det suger nog.
(Därav den dåliga uppdateringen, som jag skrev tidigare!)

Grattis till Emma som förlovat sig med sin drömprins.
Grattis till Marre som är helt fantastisk. Och som står på sig.
Grattis till Klas som kom på sin nya sysselsättning om vi skulle göra slut. Stalker! ("Om vi gör slut ska jag bli din stalker för jag älskar dig så mycket!") Läskmantiskt.
Grattis till mig som börjar få tillbaka obehagliga barndomsminnen. Då vet jag varför jag beter mig på ettt visst sätt i vissa situationer.
Grattis till vinnarna.
Grattis till förlorarna.

Och tack för detta!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0