knivslagsmål

HÖHÖ Klas har köpt ett nytt spel och vill spela det, men jag har ju ingen dator, och eftersom han älskar mig så MÅSTE han låta mig sitta här.

Igår blev det en minst sagt spännande kväll. Gick över till Annika för att få höra lite skvaller, dåvi stod ute och rökt blev vi vittnen tilll ett spännande bråk.. mm. Nej men en karl hade tydligen kniv så, goda medborgare som vi är så ringde vi snuten. Det kom inte en, inte två, utan tre polisbilar. Jag blev ganska inpad att det kom så många, annars brukar det låta att de har fullt upp osv. 
Men det var ju "vapen" inblndat. Jag är då stolt över poliskåren nu.

Sen bjöd Annika på vin.
Första parkett över dramat som hände på andra sidan vägen, och vin på de. Så romantiskt. Gjorde naglarna också.

Nu ska klas faktiskt få datorn.

PPuss

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0