Kossamu!

Har betalat räkningarna så nu är jag pank. Nästan iallafall. har endel räkningar kvar också, men jag skjuter på det liiiite till!
TÄNK! för ca 5 månader sedan visste jag inte ens hur man gjorde, men jag är vuxen nu. Vuxenpoäng är bra.

Pappa ringde. Skönt, jag blir pappasjuk då jag har feber, han skulle komma förbi. SHNEL!

Mamma då.. haha jo hon har gått och blivit hårmodell. (Jag vet det känns extremfjortis, men de ville ha nån över 32.) Jag är då stolt iallafall, hon ska vara därhela dagen idag. Duktiga mamma.
Och då vi ändå är inne på mamma så kanske peter har borelia, varför känns det så.. onödigt?
nej, jag hoppas att det är någonting som går att fixa till.

Nu.. KAFFETAJM i min komugg. (Jag blir så glad för både jag och Klutte älskar kor)

Jag blir glad av denna Bild!

källa


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0