om Drömmar

Godmorgon mina små snöflingor!
Jobbig natt. Det var längesedan jag sov utan att drömma vilda saker och om människor som är förvridna sönder och samman.
Eftersom det inte är mardrömmar så tycker jag att det är lite obehagligt. Jag brukar gilla känslan då man vaknar upp efter en mardröm. Men då drömmen är konstig istället för cool/läskig så vet jag inte riktigt hur jag ska förhålla mig och det slutar med att jag blir nojig.

Vaknade då iallafall kvart i åtta (eloge tack!). Hade fått ett sms av Annika. Blev så glad, det var ju så längesedan, sen så var det goda nyheter också vilket alltid är ett plus!


Jag saknar min potarr!! Hon heter Lady. (Namn är vikigt!) JAG VILL PLONKA!!!


ååh! Hoppas förresten pappa kommer förbi idag. Vill ha service!

blev vän med en gammal vän på facebook igår, hon hade lagt upp den här bilden på mig där, jag blev varm i magen=)


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0