Skaka hjärnan!

Det är hjärtskärade.. Jag vet, men jag har drabbats av hjärnskakning! Det är långt ifrån första gången, och sikkert inte den sista.
Nu är det bara en lättare hjärnskakning, har haft värre. Men det suger ändå!

Det är karma. En gång då jag och Klutte busade så slog han skallen i väggen så det knastrade. Idag var det min tur att slå skallen i väggen så det blixtar.
Men ändå skönt, älsk lagar mat nu. Själv ligger jag under täcket i soffan och tycker synd om mig själv för att jag är så dum att jag sätter mig vid datorn då huvet ömmar. men som man säger. Är kroppen dum får hövve lida!

Jag drabbades iallafall av en fnitterattack efter smällen. Måste ha tårat för jag är svart i hela ansiktet nu! Jag är världens koolaste hjärnskakningsoffer!!!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0