Toalettuppehåll

Det finns dumma saker och det finns smartare saker. En smart/taktisk sak är att jag har panerat in en mysig filmkväll ikväll med min sambo som måste slita sig från datorn någon gån. (Jag också för den delen.)
Den dummare saken är att jag har hittat ett nytt tillhåll.

Jag älskar klas oerhört myket, men det är ju ganska självklart att man måste kunna vara själv också. Och hur lätt är det i en tvåa då båda är hemma? Vill inte ligga i sovrummet med datron på magen direkt. Så jag kom på idén.. Toalett!! asbra!
Man kan uträtta sina behov, dricka från kranen och tvätta i tvättmaskinen samtidigt som man har datorn och det är lugnt ch tyst runt om en.
Nobelpriset thx!

Nej, inget riktigt tillhåll, ganska tråkigt faktist, var bara tvungen att kissa och hittade nåt spännande så jag tog med datorn. Lite äckligt, men det skiter jag i.

Slut kiss. Nu kör vi!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0