Tukta, synda quinna, hora, hynda!

Satsa allt eller gör inget. Jag satsade allt, men sen sket jag i det. Jag kanske inte är så självisk trots allt. Även om tanken på det där kan vara lockande, så ser jag ändå det bästa i situationen jag är i nu. Och den skulle jag inte för nåt i världen ändra på. Sen så vet jag hur det känns att ligga hemma och vara totalt nerslagen då det ändå gick åt helvete. Nej tack. Jag har det bra just nu. Och det är jag lycklig för. Att det gick med viljestyrka och övertalningar. Och att man omedvetet går mot döden känns så ovärt. Varför inte bara göra det snabbt och hoppa eller nåt om man ändå vill dö. Jag har ju själv aldrig önskat mig ur livet. Varför då ändå göra det? Lixhooom?!

Som sagt, jag lever och mår. Bättre nu än förrut, efter att det tyngsta kom upp till ytan och de mest berörda presonerna fick veta sanningen. Fan vad coolt det kändes!


Hade körlektion idag. Eller jag skulle ha haft det. Fick välja mellan det eller en teotilektion. Jag valde teorin, den känns mer osäker. (Hon är snäll, min körskollärare)

Fall på knä & ångra dig, låt din leverpastej bli en del av mig

Jag lyssnar på TKU och känner mig glad som en hest!
Jag kanske är lite duckface iallafall!!

Jag ska repa iquell!!! Spelning måndag den 23/11 och det bor en ande i min högra skinka!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0