Dagens sanning: Om äckliga kompisflickvänner

Okej, nu kanske jag kommer igång med bloggandet igen.
(Grattis till bejb som löste ännu en arbetsgrej!!)


Dagens sanning!


Och då vi ändå snackar om klas så kan jag ju nämna att jag tycker synd om honom och även hans bästa vän. Det är nämligen så att hans bästa kompis har en flickvän. Denna flickvän har någon slags psykisk störning. Denna flicka/det/sak bor i piteå, tillsammans med klas vän.
Men så fort hon träffar Klas så är det som att hon glömmer bort sin pojkvän totalt. Hon hänger och klänger på Klas, erbjuder honom en trekant och är allmänt odräglig.
Då Klas åker därifrån så ringer hon tusentusen gånger per dag åt honom i några veckors tid, tills hon lessnar och förmodligen börjar stöta på någon annan karl.

Jag tycker fruktansvärt synd om hennes pojkvän. Han är oerhört snäll och trevlig, men hon säker honom så äckligt mycket.
Och jag tycker synd om Klas för att han blir deppad och less. Dels för att hon inte ger sig, ochdels för att hon verkligen inte fattar.

Jag kanske låter svartsjuk, men det är jag inte. Det är nämligen så att hon har inget fint i sig. Hon är (minst) 50 kg överviktig, inte ett dugg snygg och ser bara sjuk ut. Nu kanske någon hojtar "utsidan spelar ingen roll!!!"
Nej, men hon är falsk också. Och som hon behandlar Klas vän, Klas och mig så är hon ju inte snäll heller.

Hon är allstå inget annat än en falsk, psykotisk dubbelhaka som sätter sig själv i första rummet och låster alla dörrar ut.


Tack!

Kommentarer
Av: Mamma

Vän kan hon ju inte kalla henne! Kanske dax att tala om för hennes pojkvän att ni inte vill umgås med dom. Alltså när hon är med! Hon kommer att ställa till så att grabbarnas vänskap tar slut

2010-02-23 @ 15:36:30
Av: Annelie

Nu ser jag dom! :D Häftigt!!!



Vilken jobbig tjej, fy fan! Jag skulle bli helt tokig.

2010-02-23 @ 15:41:16
URL: http://anneliea1.bloggplatsen.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0