Dagens sanning(ar)

Jag är i luleå.
Jättekul att träffa mamma med man, men att åka hit var en fet jävla miss. Folk är otrevliga och mummlar bara till svar. Det kan ju till viss del vara förståeligt med tanke på stefan och det. Klart att mman är ledsen, det är ju normalt. Men otrevlig behöver man inte vara.

Kom ju bara hit för att prova klänning imorgon, men hade jag varit en spåtant så hade jag nog inte  kommit hit förrän ikväll.
Så nu längtar jag hem där man slipper få kräka över sig för en enkel fråga. Eller bli lovad nåt men sen bajsad på. RESPEKT FAN! känns skitball.

Dröjer ett tag till nästa gång.


Tack och lov så ska vi på stan sen. Blir skönt. Där ska vi stanna Lääääänge!

(Kanske är dumt av mig som skriver detta. Och jag lär ju få ångra mig sen. Men en sanning är en sanning!!)

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0