Farligt liksom

Mjo, jag kan kanske ha givit upp bloggen. Eller så kanske jag kan ha startat en ny?
kanske

Men i helgen har jag faktiskt varit ute. Fruktansvärt dåligt väder, men ändå ganska varmt. åkte+körde skoter till stugan. Kom på att vi skulle sova där för det var fett med takskottningssysslor. Fast vi busade mest.

Hursomhellst så tror jag att skoter blev fett ledsen då vi råkade krocka med ett älgstängsel.
Mitt knä blev då fett ledsen då jag körde lite för fort upp till stugan för att inte köra fast, och kastade mig av skotern för att lyckas rädda en tallhavlbebis, knät dog, men tallen klarade sig.

Här hade jag precis flugit på Klas så han dog lite. (Jag tvingade honom att le dessutom!)



Mer sen då.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0