Sammanfattning!+doodis

Sammanfattning av degen, bara för att jag inte orkar.

-Väckt av Klas, blev mordisk bara för att han var så okänslig.
-Drack kaffe medans Klas var på möte.
-Idkade förbaskat bra älskog.
-For på kanalen och blev bjudna på kaffe.
-Tog en långprommis till äventyr på a-torp och söder.
-Fick en födelsedagspresent i förskott.
-Bjöds på lunch.
-Gick hem, själv eftersom Klas skulle på ytterligare ett möte.
- Klas kom hem.
-Tårar.

-Klas blir hungrig, gick på korvivars så han skulle få sig en pizza. Då vi står där så gnäller jag som bara barn kan om att jag vill ha doodis, men Klas säger nej, eftersom han redan hade betalat. Då tittar min älsklingspizzabagare på Klas, tar upp en chokladkaka och säger "Hon vill ha godis!!"
Hihi jag fick en gratis chokladkaka. <3

Kommentarer
Av: Candy

Svar: Nu när du skriver det vill jag minnas att jag läst det någonstans. HAHAHA bedriva otukt, de var då fyndiga på den tiden... ;) Synd bara att det verkar anses så smutsigt & fel med sexuella grejer som alla inblandade är med på även idag. =/

2010-02-26 @ 00:13:56
URL: http://www.eye-candy.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0