Sluta flänna om alla hjärtans dag!

"Åh snuttisnutt, jag älskar dig. Titta! jag har gjort ett bildkollage av oss. Idag är vi extr kära!!"

Men snälla ge er. Alla hjärtans dag var kul då man var 7år, fick ocg gav allahjärtansdagkort! Nu är det så jävla löjligt.
"Åh klas, jag älskar dig idag för det är allahjärtans dag idag!" Lyssna på det! Det låter ju bara dumt, och det är precis vad det är.

Idag har jag kört och åkt skoter. HELA DAGEN! Jag har lekt med små barn, jag har eldat och jag har busat. Helt perfekt. En helbra söndag. Och vet ni vad? Hade det varit såhär bra väder vilken söndag det än hade varit så hade jag gjort precis samma sak. Som vilken annan helg som helst.

Tack för att du lyssna!

"Vi har kryddor i påsar"

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0