l+b likamed inlägg

Slänger in en ganska tråkig lista, sen drar jag.
Adjö!

Alkohol: öl, vin och bajsvatten

Allergi: Kiwi, fisk, ananas, kåvepenin, skaldjur osv.

Armhävningar: valfitt antal

Blyg: Till och från berorende på sammanhang.

Beroende av: Cherlek, snus, böcker & andra valfria onödigheter.

Betyg: jsu

Blir glad av att: Sid, Klus, musik, vänner, flickebarnen och marylin.

Bor: Getberget

Dagbok: Blogg?



Djur: Ormen Sid & Alf är ju lite min.

Drömmar: just nu ligger jag lågt.

Dåliga sidor: Har jag en dålig dag så är jag döende och det går lätt ut över nära. Blir lätt beroende och kan vara opassande ärlig ibland.

Ekonomi: Just nu ligger den på minus.

Favoritdryck: Cola zero (försöker sluta!)

Festar: På grund av bakgrund så tar jag det ganska lugnt numer.


Flyttat:
Allt för många gånger.

Fobi: Masker (alltså till utklädnad) & myror

Foto: Fett kul, men är grymt dålig på det.

Född: 910324

Gillar: ALLT!

Graviditet: Ja det är väl gulligt med mammamagar.

Gråter: Jämt numer.



Gör dagligen: Snusar, dricker kaffe, datoriserar, röker, M:M och pratar i telefon.

Hatar: korv

Hypokondriker: Folk anser det, men egentligen målar jag bara upp skräckscenarion så att jag är beredd på det värsta.

Imponeras av: De som kan.

Intressen: åttio

Jobb: Inget just nu.

Kaffe: Jagheter lina och jag är coffoman

Kamera: Samsung st500

Kläder: Alltihop, utom jeansleggins, det är töntigt.

Kompisar: <3

Länder jag besökt: Turkiet, Finland och norrland!!!!

Längd: 1meterkomma68centimeter

Mobil: Sonyericsson w-någonting



Motto: "Whatever happened to sex drugs and rock´n´roll? Now we just have aids, crack and techno" Det börjar bli gammalt, men det är så klockrent.

Musik: Allt egentligen, förrutom hiphop, dansband och deathmetal

Musikalisk: Gitarrist i nömöthive

Märkeskläder: Varför?

Naglar: Just nu är de ganska döda
Politik:
Vänster, men politik är egentligen farligt.

Rakning: tölv

Saknar: Just nu saknar jag Klas så jag kan dö. Saknar Emma också.

Samlar: Plektrum.. eller sparar snarare.

Sjukdomar: Förkylning bara

Ska göras: nej jag orkar innnnnttteee!

Smeknamn: Har börjat kallats Åström på senare tid. Älskling eller Gumman av Klas annars bara Linat

Sol: Varm och skön.

Sover: ...en timme vaken en timme.

Talang: Jag är inte speciell.

Telefonbok: Alldeles för tråkig.

Tränar fysiskt: Till och från

Tränar psykiskt: Varje dag, men än så länge fett labil.

Utbildning: TBS - The Bög Schoool

Vikt: tölv

Ångrar: Ingenting.

Äcklas av: Tänder, fötter, lukter & allmänna toaletter.

Äter: nada atm

Önskar: Att klutte snart kommer hem.


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0