Helg!

Jag fattar inte hur svårt det kan vara för folk att passa tider o.d?! Säger man att man kommer med ett besked klockan 21:00 så ska man banne mig hålla sig till det och inte höra av sig mitt i natten.
Tillexempel som en viss storebror till mig. Svärfars ville bjuda papsen på middag ikväll, han skulle höra av sig efter att han talat med storebror klockan 21:00. Inget svar kommer så vi planerar runt ikring mat. Imorse då jag steg upp fick jag besked om att det inte blev nåt.
Irritation från min sida, men sen så sa någon klok sate till mig "Du vet vem det handlar om, det var nästan lätt uträknat vad som skulle hända."

Sant så sant.

Ikväll blir det iallafall värmlandsbesök, och imorgon grillfets!

Mår fint!


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0