Jävla läkarvård.

Känner att jag skulle kunna tänka mig att gnälla på allt just nu.
I måndags var jag som känt på vårdcentralen. Jag sa att jag ville bli frisk på riktigt och inte ngt jävla halvballanläge jämt.
Sist hade jag så hög feber så jag svimmade, känns inte som om det är ett alternativ nu.
Sköterskan jag pratade med sa att jag skulle få hämta ut medicinen samma dag klockan 17. På onsdagen klockan 14:30 var jag på apotket, men inget har kommmit.

Arbetsskygga jävlar!

Vet ni vad det bästa är? Njurara värker i sinne och febern har börjat smyga sig på..igen! FUCK YOU JÄVLA HELVETE!!
Nej, det bästa är nog trots allt att min rygg är felväxt på grund av den årslånga smärtan som började för nästan 2 år sedan.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0