Att säga Tack men nej tack!

Blä, har verkligen inte sovit bra de senaste dagarna. Vi flyttade iallafall Sid igår, han har en förmåga att starta en utgrävning mitt i nätterna, vilket inte är så mysigt att lyssna till.
Dessutom Får vi inte sova om nätterna för att folk behöver hjälp.
Det finns verkligen folk som vet hur man utnyttjar på rätt sätt. Jag tror att det har med oss kvinnor att göra, vi ska spela osexigt okunniga.

Typ som klas föredetta arbetsgivare. Hon tror att han är någon slags springpojke och ska laga gräsklippare åt företaget, utan betalning och helst på vilken tid på dygnet som helst.
Han kommer aldrig att bli klar med sin egen bil för att han vill hjälpa alla andra först. Yes, skitsnällt absolut! Men lite vett måste man ju ha.
Grejen är den att folk kan ringa och ställa så dumma frågor som "Jag vet att klockan är 23, men skulle du kunna gå och se vad det är för öppetider på frasses på morön? det står inget på hemsidan och jag orkar inte gå!"

Kanske lite överdrivet, men nästan så extremt är det. Dock så  måste även han lära säg att säga nej, men något vett hos folket borde också finnas.

(Haha, ändå tönt jag är som sitter och försvarar min pojkvän, men då det går så långt att man inte får sova på nätterna så är det fel!)

"Det är löjligt vad jag älskar dig!"

 

Precis som du sa.


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0