hjölp

LÄste något och kom att tänka på att det kunde vart jag, fast lyckligare.


Iallafall så ärdet studenttider och jag känner mest ångest för att bli vuxen, utan jobb eller någonting. Det gör inget, det fanns en tid då jag gjorde mig av med pengar som om det vore vattten, dessa 1050 kr i månaden borde vid det laget ha varit borta, plus att jag borde vart skuldlagt till max, men ändå så tycktes jag alltid ha 500 kr kvar i slutet av månaden. Hur fan går det ihop?

Numer är enda utgifterna snus, mat och kanske kläder, och pengarna finns inte?


Hursomhellst så är min slutsats att eftersom min skrutta är grymt rolig så ska jag börja underhålla folk med den!


Nu blir det skönhetssömn.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0