Jag har en man som hatar kvinnor

Jag tror jag är lite irriterad på mitt svin till pojkvän. <3

Nej men på riktigt. Jag älskar karln, men nån måtta får det vara. Så fort någon gör fel i trafiken så är det en kvinna. Kvinnor kan inte starta en mobiltelefon själv, en kvinna kan inte backa en bil och en kvinna bör inte prata förrän hon blir tilltalad, typ. Detta är nog det enda dåliga drag han har, men det är dåligt nog.

Han får ha sina åsikter, men uttala dem inte i min närhet, tack!

Så Klas, jag älskar dig, mycket! Men till skillnad från dig så är jag kvinna, och till skillnad från dig har jag körkort, OCH till skillnad från dig så går inte jag runt och hatar kön.

Puss och Kram, vi ses om någon timma för att göra upp detta mellan man och kvinna.
Du vet platsen! Be there!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0