Kvinnan kan, mannen försvann.

Bilder från igrå kommer sen!

Jag kände en gång en karl. Han var snäll, helt okej och askul. Denna karl kunde snacka. Han sa en gång att "Jag hatar kvinnomisshandlare, att slå en kvinna är det värsta du kan göra." osv.
Men denna karl var mest käft. Så mycket käft att han, istället för att slå, misshandlade en kvinna som står mkt nära psykiskt.
Egentligen är det ingen skillnad på att slå och att snacka, men denna man verkar inte ha tillräckligt med IQ för att förstå det.

Just nu är jag så arg så att en känga i huvudet på kukskallen som inte ens vet hur man stavar till värdighet skulle sitta helt rätt. Men jag är så mycket smartare än så.
Denna man går nu härifrån utan värdighet och utan vinstlott, och inget slår den känslan man känner då man tänker på att kvinnan kan, fittan försvann.

Ps. Jag älskar dig, vackra kvinna!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0