Brist på fantasi, eller bara enformigt?

Missförstå mig rätt nu!

En ny grej har börjat blåsa sig ganska stor. Jag snackar givetvis om det här "model för en dag". Jag tycker att det är jättekul att det finns, tro mig. Gratis sminkning (som jag förstår det!) och fotografering. Jättekul för tjejer och killar som vill prova på, och dessutom bli ompysslade med huttan och duttan och smink.
Men vad fasen tänker de som håller i saken med?

De fotar människorna, fina bilder. Men... ALLA SER LIKADANA UT!! Hur tråkigt får det bli? Jag tror jag har 17 (TÖP) tjejer på min facebook som har gjort detta, 10 av dessa har exakt samma visningsbild, går man sedan in och tittar på övriga bilder så är det exakt samma som resten.
Tro mig, tjejerna är jättefina på bilderna, inte för det, men kul att se likadan ut som alla andra på deras bilder?

Äsch, det var bara kul att gnälla på bristen på fantasin hos vem det det nu är som arrangerar grejset.

Kommentarer
Av: Annika:P

Instämmer ang brist på fantasi, men det där erangemanget går fort när du väl är där. Bilderna tas i rasande fart och jag förstår dom, dom tjänar TUSENTALS med pengar på detta. Dom får inte vara dumma. 10 bilder 2000kr. hundratals med tjejer som ställer sig och ler och hoppas på att bli fotomodell på riktigt. Jag gjorde det dock för jag har då fan inga seriösa bilder på mig plus att jag hade råd med skiten!

XOXO

2010-06-07 @ 11:02:24
Av: shiet

Annika:

Men du var ju fin iaf!

2010-06-07 @ 16:31:02
URL: http://shiet.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0