Älg!

Var som sagt i vitsjön, eller ni kanske inte visste det? Ja, nu vet ni i alla fall!

Tänkte bara berätta att jag verkligen hatar då det blir mörkt ute i skogen. Jag har aldrig i mitt liv varit mörkrädd, men i skogen såg jag vargar bara 3 meter bort, som smög sig inpå. Ändå är jag dum nog att envisas om att jag ska vandra ut i skogen och leta efter älgar. Vi fann dock ingen. Då vi kom tillbaka ville Klas absolut ha glass, så vi körde in till byske med skotern. Där höll vi på att kör på minst 3 älgar, och jag kände mig lika dum varje gång jag insåg att min hjärna/mörkret/skuggorna spelade mig ett spratt. Dum.


Marre berättade förresten för mig igår att vi hade sportlov. Hon räddade med andra ord mitt liv.<3

Kommentarer
Av: Anonym

du förstår väll att folk komenterar din blogg för att få reklam ?



nää just jaa ingen komenterar på din blogg :/

2010-03-08 @ 17:06:13
Av: shiet

nonneym: Fatte noll haeha?

Konstig typ det där

2010-03-09 @ 10:54:28
URL: http://shiet.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0