Jag hatar perfektion

Klus är hos farbrordoktorn och leker. Han kommer snart hem och äter på mig.
Jag får oftast höra skaer som "åååh, du och klas är så söta ihop." Eller "det skulle inte passa om ni gjorde slut."

Såna kommentarer övergår mitt förstånd litegran. Vi är fruktansvärt lyckliga ja, och jag älskar denna man. Men vi är väl precis som vliket annat par som hellst? Men skulle vi mot förmodan göra slut, så skulle vi ha våra anledningar till det också.
Sanningen att säga; Ibland är jag och Klas inte alls bra för varandra eftersom vi båda är två fruktansvärt destruktiva människor. Vi bättrar oss varje dag och vi har alltid varandra men egentligen för lika för att passa ihop, och därav kärleken.

Missförstå mig rätt, det låter som att jag gnäller. Men jag vill bara göra klart för alla att vi är precis som vilket annat par som hellst. Vi bårkar (om men bara 10 min och sen inser vi att vi är dumma och börjar skratta), vi älskar, vi busar och vi har oss.

Jag är less på folk som låtsas att de lever i en liten kärleksidyll, och folk som tror att jag gör det. Visst består vårt förhållande av 95% kärlek, men det är för det inte perfekt.
Jag hatar perfektion.


Men visst älskar jag denna man mer än något.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0