oroväckande?

Jag undrar om jag ska vara orolig? Är det farligt om man biter ihop käkarna så hårt på natten, så att då man vaknar så är ena ögat valvblodigt medans det andra är helrött? Ont i huvudet också. hha. Jag tror egentligen att jag är väldigt sjuk, men glömmer det ganska ofta.

Har hunnit med en sväng på lassa också, och en fika med min bäbbe.
Pizzakväll ikväll. Har försökt skjuta på det några dagar nu, men Klas verkade säker på sin sak, så jag vågar inte säga emot.


Och en annan sak som jag kanske ska vara orolig, eller förbannad över? Inatt gick det banne mig inte att sova. Grannarna ovanför oss bråkade rätt häftigt. Hon skrek utöver sig som om någon hade dött och de stamade som attsingen. Helt sjukt!

en önskan om att bli blond  igen.


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0