Världens mest omständige man

OBS! Detta är ingen engångsföreteelse!

Karlar brukar klaga på oss damer om hurvida vi tar lång tid på oss. Att vi måste sminka oss, byta om och att vi glömmer saker så vi måste springa tillbaka och hämta den onödiga saken som vi egentligen inte behöver.
Kalas är nog mest troligt en kvinna inners inne.
Han tjatade om att han var såååå hungrig, så jag lovade att följa med på max. Han stressar på mig och skynda, skynda.
Då jag fått på mig skor och jacka kommer han på att han behöver sin tjocktröja. Det tar 3 min att finna den. Sen tar han på sig skorna och kommer på att han måste dricka vatten. Han dricker vatten, tar fram en cigarett och kommer på att han ska byta ciggpaket. Då vi just kommit utanför ytterdörren så kommer han på att han inte har några vantar.
Han kommer ut, tänder cigaretten och vi går. Halvvägs kommer han på att han har för ont för att gå hela vägen, så vi vänder och går hem.


Nu kom han på att han ska göra klappgröt. Müms!




Kommentarer
Av: Cecilia

Ja, det verkar vara som du misstänker, Klas är nog en kvinna innerst inne! Och fläta kan han också! :P

2010-03-25 @ 21:31:26
URL: http://cilipil.blogg.se/
Av: Annelie

hahaha..

2010-04-02 @ 09:36:22
URL: http://anneliea1.bloggplatsen.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0