kanon!

Gårdagen var ju minst sagt händelserik. Kanske inte händelserik, men produktiv! Typ.

Det första vi gjorde var att stänga ner företaget, fruktansvärt skönt! (Men inte glömma att vi lärde oss en hel del!)

Jag och Marre käkade kebab fast hamburgare i solen, och chillade en stund på stan. Sen blev det skräckfilmsnatt för hela slanten.

Ganska äcklig film. Ful tjej osv. Sådär hoppig, man blev tvärrädd. Mja, jag ogillade större delen av filmen!

CP!
Folk har alltså snackat om den här och hur läskig den är. Bullshit! Däremot var den fruktansvärt psykiskt jobbig och lite smått panikartad. Inte läskig!?

 


Kommentarer
Av: Lizy

Åh, jag vill se den. Jag såg trailern, jag tycker inte heller den verkar läskig? Däremot väldigt emotional och psykiskt pressande men inte som skräckfilm direkt?:P

2010-05-13 @ 09:48:02
URL: http://thelizy.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0