helg

Börjar bli sjukt less på Af. De skulle skicka hem papper, men det kommer aldrig något. Jag vill ju göra saker på dagarna. Jag ringer om det inte kommer nåt idag.

Helgen då?
Jo, Pothilda bjöd oss på styrelsefest, lite folk men grymt trevligt. Tack och bock! Avslutade kvällen på max där jag träffade min bror+undersåtar. Och nån fjortis som körde det klassiska "Jag haaar inga cigg!" För att sedan missade hela tanken med att ljuga, eftersom hon gick ut och rökte 10 min senare. Det var kul, för hon framstod som tämligen dum. Shit, man kan ju säga "Jo, men jag bjuder inte" eller nåt.

Hur som helst så smakade det blä, och jag kan säga att jag är sjukt glad att jag har slutat. Det känns finfint.

På lördagen lekte Marre med oss. Stackars henne. Men jag tyckte att vi hade ganska mysigt med film och skor=)

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0