Lååång dag igår

Åkte till lulet med min far igår, tokshoppade på biltema (som fungerar lite som ikea, fast för män.) Sen åkte vi till Alf, min lilla puttenuttegose (och mamma då förstås.)
Kändes som en fruktansvärt lång dag iallafall. Kom hem sent och det kändes som att jag hade feber. (Vilket var lite positivt eftersom min guldklimp till pojkvän var villig att köpa mitt favoritgodis, för att sedan bara ligga och mysa i soffan.<3)

Missade hus som helst repet, vilket sög MEN som kompensation för detta så shoppade jag några krejjer som behövdes i lokalen. (En sprayburk, en skiva, en ram.... ett sprutluder, lite tjack och för att inte glömma jordgubbar....(!?!)
Okej,  långt bort från ämnet. Men puss iallafall!

Världens roligaste spel.. typ?

Spela här


Kommentarer
Av: Fjällis

Jag hatar det där spelet... men mest för att jag inte kan låta bli att spela, eftersom det trots allt är Awesome! :D Leka i helgen?

2010-09-30 @ 12:27:10
Av: Shiet

Fjällut: Ja, för att inte tala om låten, helt underbar ju!

Leka kan vi nog, iallafall fredag som det verkar nu. Vi åker till vitsjön fredag och till jörn lördagmorgon så fredag kan vi!

2010-09-30 @ 15:02:25
URL: http://shiet.blogg.se/
Av: Fjällis

Det var mindre bra, kommer inte hem från åre förrän sent fredag kväll :/



I wanna be with you and live in harmony harmony!

2010-09-30 @ 17:10:52

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0