Visst vore det bra att alla skulle få bo på varsitt moln?

Valvakade igår lite smått sådär. Det känns lite lätt konstigt, lite fel och skamligt. Främst med det här om SD. Inte nog med partiets invandringspolitik, men killen har även spekulerat i dödstraff. WTF liksom?!
Det är nästan som att jag skulle starta ett eget parti där mitt mål skulle vara att
   Tillåta alla lila enhörningar, men inga rosa och hela sveriges befolkning skulle få varsitt moln att bo på.

Det skulle iallafall vara samma nivå av verklighet som SD.

En tråkig kväll på akuten satt vi och tittade på Lena Sundströms Dom kallar oss rasister. En sjukt bra dokumentär som jag tycker att ni ska titta på!

Mer än så har jag inte tänkt säga, det är sjukt och fel och jag tycker inte att vi ska ta detta.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0