Plötsligt fanns det inget viktigare

110809, en regning afton i augusti. Det sa pang och helt plötsligt fanns det inget viktigare. Det var vi tre. Då, nu och föralltid kommer jag och Klas att ha ett speciellt band mellan oss.
En liten flicka kom flygandes in i våra hjärtan och där kommer hon alltid att stanna.

Jag har aldrig fattat vad folk har pratat om. "Att bli föräldrar är det bästa som kan hända!".. Jovisst så måste man ju säga om ens egna barn, men så är det säkert inte. Men det är exakt så det är!
Jag förväntar mig inte att ni ska förstå, men det här är det underbaraste jag varit med om.

Världens finaste dotter fick vi, och det är vi evigt tacksamma för!


Kommentarer
Av: Emma

ÅH Vad fin hon är, sååå stolt över dig. Puss!

2011-08-25 @ 15:52:05
URL: http://hemmahosemmaomarcus.blogg.se/
Av: Tild!

Helt fantastiskt! :D

Superglad för er skull!

2011-08-25 @ 16:01:24
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Av: Anonym

Cornelius :D



Ååh så fin hon är ..

Det är verkligen så, att innan man själv blivit förälder så förstår man inte "riktigt" vad det handlar om. Men du & Klas måste va jätte lyckliga nu när hon äntligen är här :))

Kram från "norr"

2011-08-25 @ 16:13:38
Av: Moster Agneta

Åhh Lina, hon e ju såå söt. Helt perfekt överallt, titta på öronen helt perfekta krussiduller, så fin näsa, mun ja du vet jag kan hålla på hela dagen. Den största lyckan är ju att få ett litet barn. Hoppas jag hinner träffa henne innan hon ska börja skolan. Är såå glad för din och Klas lilla flicka. Kram från moster din...

2011-08-25 @ 18:33:14
Av: Annika

Mammalik nanting :D Lika vacker :)

2011-08-25 @ 19:21:57
Av: Mamma

Godingar!!! Ja det är något helt otroligt att få barn, men jag lovar att få barnbarn är strået vassare! Jag älskar er!

2011-08-25 @ 19:31:03
Av: Mia

Underbar är vad hon är! Grattis!

2011-08-26 @ 13:10:36

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0