Förresten!

Jag är helt inkörd på tecken! Djur tillexempel - Djur och barnafödande hör nog ihop.  Jag har hört någon historia tidigare om att någon såg någonting ovanligt i djurväg, strax därefter födde någon den kände barn. Som i vårt fall:
Vi var beräknade söndagen 7/8, dock var lulekalaset den helgen, så vi tänkte åka dir och käka lite langos, sagt och gjort, åkte hem på söndagen och tänkte svänga in i vitsjön en snabbis, sagt och gjort, efter en stund kändes något konstigt och jag kikade ut och fann detta:
4 st älgtjurar som bara väntade på att slita oss i stycken..
Denna bild är tagen ca 22:00 Mitt vatten gick enligt min klocka prick 03:00. Men det är en annan historia, tror inte att någon är så peppad på att läsa förlossningsberättelser.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0