Midsommar

Jag tänkte inte ens låtsas... nivet!
Midsommarhelgen passerade fort, men vi hann med rätt mycket ändå, eller snarare - det hände rätt mycket. Trädgårdsyatzy och bärs på torsdagen. Kände av halsont,  men inget kan väl stoppa mig!
Fredagen, passade på att mysa lite med grannens hästar, åkte in till stan och picknickade i gräset på hängnan och Elsebubb fick kika på smådjuren. Jättemysigt och perfekt väder! Åkte hem, drack mojito och grillade, bjöd in grannarna på middag, myste på. Ju längre kvällen gick, desto mer dissad blev jag. Min röst var nästan helt borta, och ni smo känner mig vet att jag gillar att prata, så det var lite halvtråkigt.
Lördagen blev ännu lamare från min sida, tanken var tivoli men hela gänget blev hemma, bara för att jag var nockad, jättetråkigt! Men solen lyste, så det gick ju vara ute iallafall.
Resten av kvällen låg jag inne och frös med förkylning och feber, medans de andra var ute och grillade burgare.
Det blev som sagt lite tråkigt på slutet av helgen, men jag ska inte klaga, det var trevligt ändå, och picknincks är ju verkligen underskattade!
Det blev inte många bilder, men jag bjussar på 2!

Kommentarer
Av: Marre

Va mysigt allting lät! :) Själv har man legat däckad i feber i över en vecka nu så det blev inget midsommarfirande alls^^ Men hoppas du kryar på dig så Elsa har någon att springa ifrån ;)

2012-06-26 @ 18:19:52
Av: Moster Agneta

Men dom bilderna blev bra. Vi har nog åkt på din förkylning, men det är övergående. Kram till er, mest till Elsa.

2012-06-27 @ 11:59:24

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0