Bloggsug

Blev så otroligt sugen på å blogga.. men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om.. funderar på å göra klart hemsidan snart.. få se om jga orkar göra den ikväll eller imorron..

Gårdagen var jättemysig btw! Hade längtat så mkt efter dom "äldre" barnen, å dom va goa å glada som vanligt, den lilla Alfons va också töööt! Grät inte en enda gång, han bara låg å sov i min famn å va så söt å go.. Och dessutom fick jag träffa Loppan, lilla Loppan-Gummsan. Hon är så fin så fin.. vi ska låna henne igen sen efter jul=) Förresten så har jag vare på toys´r´us nu.. iih vad kul det var!=)

Imorgon blir det å repa.. å så jag har längtat! Jag längtar fortfarande =)
På fredag fyller lillebror år.. han blir snart stor, var ju igår som han bara va 4.. men men d hör nog till antar jag. Så jag ska nog höra med min äldre bror å se om vi ska gå å köpa något imorgon kanske? Om vi hinner innan mitt rep vill säja!

nej nu blir det lite tv, senn sova en tidig kväll ikväll.. frågan är om det går.. Min soldat är på Fest och han sa att han ville prata med mej sen.. så jag kanske blir väckt av en jobbig ringsignal sen, men det vill jag.. blir så glad när jag pratar med den lilla sötkorven!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0