Början av lovet!

Första dagen av jullovet, ingen sovmorgon alls! Men det gjorde absolut ingenting! Johan kom nämligen kring elva med bussen, stackarn var bakis..
Vi låg bara å slöade i min soffa, kollade på the dudesons filmen å bara låg.. d var faktist riktigt trevligt!
sen drog vi in på stan å träffade Lisa osv, sen tillbaka till lägenheten och fortsatte slöa lite=)

Det var tänkt att det skulle bli mys/bus kväll ikväll med sötnosarna, men vi tyckte att det var onödigt å vi skulle ta det på nyårs istället, lika bra det! pepp på nyår nu! inte lika pepp på julafton eftersom jag mest bara kommer å tycka synd om pappa som inte får äta fast föda under julen p.g.a hans mage! nu måste du snart bli bra där, pappa!

själv så drar jag hem till jörn ikväll... mamma ska på nå glöggfest så jag följer med hem kring elva, å jag är trött som ett as, fast jag har sovit nåra timmar efter middagen.. shit vads är detta, sjuk i halsen är jag också, det gör så ooont å d går nästan inte å andas, dricker te som en idiot bara för att denna jul, till skillnad från den förra, ska vara frisk.. lär ju inte lyckas så värst bra men!

jaaa , 3 dagar kvar, å jag längtar verkligen inte, å ingen julkänsla har jag.. nån mer som känner på samma sätt?!

Where do bad folks go when they die? They don't go to heaven where the angels fly, They go down to the lake of fire and fry. Won't see them again till the fourth of July!

Kommentarer
Av: Emma

Gullunge, hoppas du o Johan hade roligt, det är du nämligen värd! Något du i ännu högre grad förtjänar är en riktigt, ritkigt underbar jul! Julmat, trevligt folk, och helt fantastiska julklappar! Hoppas du får allt du önskar dig, och främst den där biljetten ;D Jag älskar dig gumman, glöm inte det!

2007-12-21 @ 21:00:32

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0