Det är sjukt

När man ska dö så tycker jag att man ska dö med sin värdighet i behåll, det vill säja;
-Självmord är helt uteslutet!
-Att man bara ska göra saker som man själv verklige vill göra,
- Göra någonting som man senare ska ångra....
-...ångra det man inte gjort..
Jag vet inte varför jag börja tänka på det.. men jag kände det bara!

Nu vet jag varför jag får hjärtklappning osv.. såg precis EKG där dom snackade om panikångest.. det är det jag har, jag har tänkt på det tidigare, men sen skakat bort det, men jag tror att det är det.. hoppas verkligen att det inte att det håller i sej.. men d kommer ju som i vågor!

jag är sjuk..
å pappa ligger på lassa igen! Jenny ringde å skulle berätta att Tobbe fått en katt. Sen berättatde hon att direkt efter att pappa lämnade Tobbe där så stack han på akuten å nu är han inlagd för magen, igen.. imorgon blir det ledigt, ska upp tidigt för å hälsa på pappa. sen drar vi till Lule, Först ska vi hälsa på Cillan, Matte å deras nyfödda Alfons (=S) sen ska vi Till min andra kusin Malin å hennes barn Sanna och Petter som jag längtar så otroligt mkt efter! ska bli kul å se dom..
Nu ska jag fortsätta med hemsidan så jag blir klar snart!
puss!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0