Evil!

Igår hade jag tråkigt å gjorde ett test å skulle kolla hur ond jag var... här är resultatet!
image74
Förlåt mina kära vänner och andra i min närhet! det är inte meningen, det är bara ond sjukdom som jag har!

Påtal om sjukdom.. jag var och vaccinerade mej idag, mot livmoderhalscancer, inte alls så hemskt som jag trodde att det skulle vara, nog
för att jag hatar sprutor, men vaccin är ju som en annan sak. Sköterskan ville först ta den i mitt arsle, men NoFuckingWay sa jag! det skulle kännas så konstigt sen om jag skulle gå, och dessutom så skulle byxorna bara skäva på men, så jag tog den i överarmen som en riktig karl!
Fick veta sen att i Australien så får dom det gratis. Det borde egentligen vara det för alla. Ingen vill väl ha cancer!

Det bästa, eller kanske det roligaste idag var nog när vi skulle hämta ut själva sprutorna på apoteket,
Apoteare: - Hur gammal är du?
Jag: - hmmm.. sexton!
Apotekare: - Har du pojkvän?
Jag: - hmm.. näe?!
Apotekare: - Okje!
Det roliga var att apotekaren egentligen medade att fråga om jag hade "sexuellt umgänge", så jag och min pappa var tvungen å skratta lite, hon vågade inte fråga.. HAHHA sött!

Min lillebror fyller år snart, så vi firar han med pappa idag, jag och simon gjorde tårta åt homon, å nu har han fått ensåndär helikopter som man flyger med.. ahha skitcoolt :) jag vill också ha en sån!!! :D' (jag gilar "hopptrar"!)

Nu ska jag leka lite med den! puss!


Kommentarer
Av: Jennifer

Vars gjorde du evil testet? :P
Sorry att jag inte kom på spelningen. Men hade teateruppvisning på kvällen där. suck*
kram på dig

2007-12-12 @ 15:24:26
URL: http://www.punkie07.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0