Hejsan!!

Börjar med gårdagen! Den var underbar! Spelningen på kåffein tycker jag gick faktist ganska bra, Lisa å Emma var den bästa publik ever! pusss på er!!
Och dessutom så fick jag se Lisa stå på scen för första gången. Hon rockade som fan! Jag blev så lycklig när jag såg henne stå där uppe=)
Fick så fina sms av Fransson också! Han sa att inte hade tänkt önska mej lycka till eftersomdet bara ger otur.. men "jag fick ett lycka till" sms iaf =) Och Lina blev glad!

På hemvägen till jörn så frågade jag mamma och pappa om dom hade diskuterat nåt mer om min borlängeresa.. då fick jag svaret av pappa " inte fan vill väl jag att du ska åka på sånadär jävulsskap!" jag dog inoombords, fast efter ett tag så såg jag att han satt och skrattade, "det är klart at du ska få fara om du vill det, du ska ju ha kul!"
jag blev så lycklig! ä'lska pappa! mamma har inte bestämt sej än.. men jag hoppas, för allt jag är värld att jag ska få fara! Nu äre skola! hörs sen!

lav!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0