ja fyfan!

Denna dag har varit otroligt händelserik må jag säja.. eller det känns då så iaf!
Allt började med att jag försov mej.. Fuuuuck! jag missade min hemsideredovisning i lillgruppen.. inte för att jag tror att jag skulle ha kommit vidare, but still... dålig stil av mej må jag säja och jag ber om ursäkt åt alla som hatar mej för detta! Drog på skolan å träffade flickorna som alltid gör mej så glad! Vi följdes sen på expolaris, där finalisterna skulle redovisa inför hela skolan (två av reodvisarna var Lisa å Emma) =)

Ingen av dom vann (vilket jag tyckte var fetfel, eftersom båda deras var mycket stilrena, synd att det var fel på upplösningen dock!) Inte mkt annat å göra än att gratta vera som vann!
Efter det så for Emma hem medans jag och Lisa drog in på stan för å få fixat håret... eller det var då så det var tänkt.. men det fanns ingen drop in, så jg beställde tid till imorron!

Jag å Lisa fikade lite, kollade lite på stan tillslut drog vi å mötte morsan å följde med henne ut på solbacken, mamma köpte en massa julmat medans jag och Lisa dummade runt lite... det är som det vi är bäst på! =D
Sen skjutsade mamma oss på frasses så vi fick käka, medans hon drog hem till bajs-jörn..
Sen drog vi på stan en stund till å sen vidare till kvällens händelse!!:

Spelnig på e-4an inför kanalskolan! fett skoj var det, mkr folk osv.. måtse bara säja att publiken sög, men jag hade faktist roligt iaf! :D Fettttttttt jävla roligt! Längtar redan tills nästa.. hoppas det blir nå snart!

Lisa och Jocke följde mej hem sen, jag höll på å bli överkörd av en bil.. det var spännande<! hahahah
nu kanske jag ska sova eller nåt.. vi får se:P

Tack tuilll alla som hjälpte till å förgylla min kväll! <3


puss!

Kommentarer
Av: carrobarro

det var så jävla KUL =D

2007-12-20 @ 16:40:49

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0