Julstöök!

ursäkta mej!
uppdatering!:

drog som sagt hem till jörn, gick och la mej men kunde inte sova, så jag plinkade lite på min elskade gitarr, efter ett ta blev jag trött och lade mej, väcktes tidigt av mor min som skickade mej till min lilla far som inte kan städa pga sin mage, så det skötte vi barn, å fint blev det må ni tro, jag älskar våran gran=)
Nu sitter vi här och myser med tända ljus å tittar på julfilmer.

Om morgondagen (julafton) så har jag  ingen koll alls, förrutom att vi ska upp tidigt å käka jul lunch/frukost hos mamma, sen far pappa till stan med Tobbe som tyvärr inte ska fira med oss, sen kommer pappa tillbaks å sen vet jg ingenting.  Blir väl spännande å se! Det ska bara vara en lugn jul med; Mamma, Simon, Pappa, Mormor, Sune och Farmor!
Är inte ett dugg trött, vilket är jobbigt eftersom det blir å stiga upp tidigt imorron. Men om jag hade fått välja så skulle jag sova hela dagen imorron, ända fram till middagen (kalle spelar ju ändå ingen roll om man missar väl?)

Nu måste jag då hur som hellst gå å lägga mej, men till alla er som läser, och främst till mina nära och kära - God Jul på er! Ni är kärlek!

Kommentarer
Av: Lisan

God jul älskade du!

2007-12-24 @ 00:19:47
URL: http://lajjsaaa.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0