nuså

Nuså har jag sett julkalendern.. tihi.. den var inge bra, det är dåligt att julkalendern blir sämre å sämre för varje år, det ärju säkert för att man växer ifrån den, men på ett sätt känns det inte så. jg har en julkalendersfilm, kommer inte ihåg vad den heter, men det är från den den gången då bergatrollet och som där minimänniskorna var med. den är ju säkert bra än, funderar på att se den nästa gång jag har till jörn, bara för att testa å se om jag växt ifrån den eller inte.

Annars då? .- jo då hade jag tänkt berätta om helgen!
i fredags var jag på schtaan me min mamma, vi julhandlade lite, men man hinner ju bli less så fort när man går med henne. sen blev det en väldigt tidig kväll så jag skulle orka upp med bussen!
image73

Lördagen blev en lång Lördag, den hade båda sina uppgångar å nergångar.. men mest uppgångar må jag säja!
allt började med att bussarna som vanligt går som en jävla fittkorv.. känns som onödigt å va i stan 10.. det var en liten nedåtgång, men det räddades med en uppgång när min lillebrors mamma ringde å fårgade om jag ville gå på stan ett tag, ännu en till uppgång var att jag snackade med elise på bussen, fick hänga med dom på stan tills Tobbe och Jenny skulle komma. Sen upptäckte jag att min väska vägde lite mer än vad mina axlar klarade av (å då är d mkt måste jag säja!!) Men då kom Johan och Erik, som jag hade lovat att bjuda på kaffe, Johan bar min väska hela vägen hem, det var snelt av han! Ännu en uppgång var att dom var trevliga och att jag fick en energidrink av dom.. =) thank you!!

Mer Uppgång.. Lisa följde på hockey, Nergång-Saik spelar bajs, förlorade gårdagens match, trots att dom ledde men 2-0 i första och andra perioden. uppgång sen när vi sprang in till stan för å träffa Emma=) taccotillbehör, efterlängtat som fasikken!! uppgång med mysmiddag med mina favvisflickor! sen ut å busa, det var en uppgång åxå=) sen drog vi hem å till statiol för att vi märkte att drickan började ta lite slut..
Nedgång när vi skulle in till stan för å träffa en kompis, som inte var  där vi hade bestämt.. näe. riktigt besikna blev vi, men d kansek var tur, etersom Emma stannade hemma för att hon frös, så hon slapp vara ensam så länge=)
Den sista uppgången var ju trots allt Lisa när vi skulle sova.. Hon sattt å snackade Engelska med min Marylinn Mooonroe (?) tavla och fnittrade som ett aas.. haha söötnos=)


Idag har jag bara legat ner, förrutom när jag rensade avloppet i duschen, då fick man upp lite gisch ur magen också må jag säja.. kan inte dirket påstå att det blev bättre i avloppet heller.. uuusch äckelpeckel!! jag ska inte göra det någor mer.. då får odet hellre bli vattenskadat överallt!!
Annars så har jag legat å legat å legat.. å snackat i tele med mamma, Johan och Mathilda..

pepp inför våran spelning på kåffe in nu på tis!  be there!

Kommentarer
Av: E

Sötnos, du är så bra!

2007-12-03 @ 05:28:17
Av: Alexandra

JAG KOMMER!

2007-12-03 @ 13:36:46
Av: Mamma

Tack för idag min snuttegumma...
Alltid mysigt med dig..
Ser fram emot morgondagen eller kvällen rättare sagt. Tror att det blir skitkul
Såg ditt inlägg som du skrev för några dgr sen
Jo hjärtat, det är förjävligt att folk kan göra hur som helst. Men ofta brukar det slå hårdast mot dom själv i slutändan.
Jag älskar dig så mkt å vill dig allt gott..
Pratade med din pappa om din sommartripp idag...blir spännande å se vad som händer;)
Nu ska jag sova, syns i morgon
pusspusspuss älskar dig massor

2007-12-03 @ 22:44:39

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0