shoes!

Jag ÄLSkAR min mamma.. å jag själv är väldigt onödig! Gick på stan med henne idag ett tag, hon skulle leta skor, så jag passade på ¨å prova lite jag ocks¨å.. sen så gav min mamma mej ett par jättefina skor dom kostade bara 500 spänn.. d är bara det att det är med klack.. å jag kan inte gå i klack.. men dom är så sköna å fina.. har på mej dom nu fast jag ligger i soffan! jagvä är jätterädd att jag inte kommer å använda dom.. men jag MÅSTE, annars vore det onödigt!
image75

Lillebror fyllde 11 idag, så jag och simon köpte ett katträd å for dit å fika=) myys!


Jag vet att bilden är usel, just därför behöver jag en ny mobil/en ny kamera,  tack!

Blir nog å sova snart så att jag orkar med morgondagens festligheter!

Kommentarer
Av: E

grymt snygga skor!

2007-12-14 @ 22:58:39
URL: http://emilias.blogg.se/
Av: Alexandra

Grymt snygga skor, avis :P

2007-12-15 @ 23:26:48
Av: Jennifer

Vadå dålig mobb kamra`?! inte alls ! :O haha se min ;) Och du måste ha super hörsel när man pratar me mig för den har lagt av på den fronten :P *pfff haha* men men en ny är ju aldrig fel ;) kram

2007-12-18 @ 11:26:23
URL: http://www.punkie07.blogg.se
Av: Mamma

Älskar dig också

2007-12-18 @ 22:40:24

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0