Virrigt i hjärnan... och i hjärtat!

Jag är så Dålig, vekligen usel på å ta komplimanger! Jag vet inte vad jag ska svara när nån säjer fina saker till mej.. bara om nån säjer att jag är söt så blir jag rågenerad och vill springa å gömma mej..
ta bara som;
"Får jag fråga en sak? är det inte jobbigt å va så söt som du?"
då svarade jag:
"när jag känner inte av det , hurså?"
"men du är ju så söt astt det gör ont när jag tänker på dej"
då var jag så jävla dum att jag svarade:
"men inte ska det göra ont inte, du kanske är sjuk?"

Det måste ju vara jag som är sjuk! jag är så usel..
Men jag vet också varför.. Det känns bara som att han säjer det för att få isäng mej, jg vill inte tro det, menändå har jag svårt för att lita på killar,,, fråga mej inte varför, för jag har som aldrig blivit sviken sådär jättemkt.. men ändå.. vill ju inte vara det som bara tror på vad folk säjer sådär hur som hellst heller.

Kommentarer
Av: hemlig person

han ljuger inte , du är söt :)
och du är inte dum på något sätt :)

2007-12-13 @ 17:15:32
Av: Mamma

Älskling!!! Du är söt, vacker, charmig å rolig.
Sa du verkligen så...att han kanske var sjuk
Tror jag skrattar ihjäl mig

2007-12-18 @ 22:43:18

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0