ajajaj

Jag är alltbra klantig! Efter utvecklingssamtalet i går, som för övrigt gick bra, så följde jag me pappa hem till jörn. Skolfotokatalogen har kommit, å d  e ju som roligt .. ja..
Hur som helst så fick jag veta av min mamma att jag skulle in å ta prover, iih, jag vill inte.. eller iaf inte i jörn, om är så sugit usla  där så man blir deprimerad, dom lyckas alltid träffa mina senor som jag har i armen å d känns vill jag lova!

Hur som hellst så ska jag då först t blodprov å kolla om jag har stuma, löser ju hår som en galning å kan inte sova så...
Sen sk jag vaccinera mej för Livmoderhalscancer. Det är ju inget farligt med vaccinering, det är jag inte ett dugg rädd för, men blodprov, ska försöka få dom att ta i fingret i stället.. hoppas hoppas..

Hade en disskution med min pappa i bilen om julen också. han är som söt och vill peppa mej inför julen. inget lyckat försök, men han är som söt. Kanske känn bättre om det bara är jag, han, simon, mamma och farmor.. Inte lika livat å så..

Kommentarer
Av: Mamma

Har ju fixat emlaplåster till dig. Viktigt att du inte spänner dig för det bli svårare att sticka då
Vill bara ha en lugn å skön jul med er. Inget stress å stök. Bara mysa
Jag har köpt en julklapp till dig!
Älskar dig så in i massor
eftersom jag inte kan skriva mindre än tre eller va d nu var så säger jag bara hjärta hjärta hjärta ;)

2007-11-21 @ 20:00:40

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0