ca ett år

Nu har det gått ca ett år sen.. har inte tänkt på det så mkt.. Började mer tänka på det imorse.. vet inte riktigt varför.. men man tänker ju så mkt när man är ute och går..  Men jag har dock lärt mej en sak om detta.. Vem som hellst kan göra vad som hellst, hur svinigt det än är!! Till och med en vän till familjen.

Som tur var/är så har jag mina kära vänner och min kära familj.. Jag måste säja tack.. och skänka hur många kilon kärlek som hellst till er!


Sen rep idag, de gick otrolit bra må jag säja! Hade skitskoj!.. vi drog igenom spelschema och rockade loss lite.. iih så pepp jag är för spelningen nu!

Hur som hellst så har jag gått min sista skoldag för veckan.. skönt som styk.. sen blir det långlov på hela fem dagar.. iih..  helgen är då planerad.. Imorgon blir det mys i Lisas stuga, Jag, Lisa, Emma och Patrick ska käka, sjunga singstar, käka godis och allt som hör till godis osv.. kommer ha fedt trevligt kan jag ju säja.. Lördagen blir det hockey med Elina, just nu är jag så jävla besvikenSkellefteAIK så ni kan inte fatta det! Dom har börjat förlora mer å mer nu.. ska d bli som alla andra år?! hoppas inte det!.
ska då försöka ta mej hem sen efter hockeyn.. umgås lite med familjen också.. Sen så måste jag ju stoppa i mej en nål.. längtar inte mkt till det faktist..

Kommentarer
Av: Jennifer

mehehe skellefte förlora mot FRÖLUNDA ;D
/ Är jag då ortogen när jag hejar på frölunda när aik spelar mot dem uh? hihi ^^

2007-11-24 @ 00:30:08
URL: http://www.punkie07.blogg.se
Av: Emma

Jag saknar dig plumman!

2007-11-25 @ 17:31:30

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0