Det är tragiskt!

Det är så sorgligt å tragist hur ett liv kan sluta!
haha jag tror jag e dum i skallen egentligen, jag är helt jävla besatt av John Simon Ritchie aka Sid Vicious
Jag fick världens il igår och var tvunden å kolla på filmer på honom. Måste erkänna att jag var nära på att börja gråta, jag borde ju söka hjälp, detta är ju sjukt. Jag har redan bestämt att den 2:a Februari så ska sörja hela dagen. jag ska gråta å gråta å gråta!! jag har tänkt å göra det många gånger tidigare, men jag kommer aldrig ihåg, men nu har jag tilloch med sätllt larmet på min mobil, så, om nån undrar så vet ni vad jag gör då=)

Förresten, vet nån när sex pistols skiva kommer?? Jag läste att dom skulle släppa en skiva, (med den gamla basisten dock, vilket egentligen inte gör nåt eftersom sid inte kude spela men). nu år 2007, men den borde ju egentligen redan ha släppts?

se och gråt!!!


Kommentarer
Av: Mamma

Ja du min älskling...tur att du har en alldeles egen sid!
Blir ju inge kul om du ska gråta en hel dag...blir mamma jätteledsen
Längtar efter dig, älskar dig!!
Puss min älskling

2007-11-19 @ 19:16:29
Av: Emma

Du hade vart en underbar Nancy, älskling! Dock är du mycket bättre.

2007-11-19 @ 19:43:37
Av: john

jadu det är trgiskt

2008-02-16 @ 01:03:53

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0