Det var bättre förr

Av nån konstig anledning så längtar jag tillbaka, till den tiden då man var liten, helt utan ansvar. speciellt tillbaka till sommaren 2006, jag vet inte riktigt varför, men den var så underbar! Vi var vi, med varandra, ute på madrassen till sen kvällar. Vi gjorde egentligen ingenting, men det var underbart, alla var vänner och vi fanns som bara där!
Nog för att det ändå var en ansvarsfull tid då, men det kändes inte så!
Sen så börjde jag snacka med Lina A nu, hur söta vi var när vi var små. Jag har filmer från det, och att man kan vara så lättroad när man är så liten, det förstår jag verkligen inte!

Hade det inte varit för vännerna, hur hade det gått då?
Och jag hade så tur nu när jag började på gymasiet, tack Lisa och Emma, ni förgyller min skoltid och min vardag!






Kommentarer
Av: Emma

Tack själv, älskade du :)

2007-11-16 @ 19:14:55
Av: Lisan

Tack scheeeelv som Shan hade sagt.. Och jag måste ju säga att min gymnasietid hade varit dyster utan er två vid min sida, så tack som "#%¤%& babe!

2007-11-16 @ 19:40:33
URL: http://lajjsaaa.blogg.se/
Av: Jennifer

Jadu jag saknar den sommarn oxå! mitt livs bästa sommar! kram på re lina ;)

2007-11-24 @ 00:35:14
URL: http://www.punkie07.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0