...

 Var ju så som sagt till jörn igår, riktigt mysigt med en liten vovve som kommer farm och hälsar när man kommer hem! Loppan är verkligen  jättemysig, och hon använder tassarna väldigt mkt, om hon t.ex vill att man ska lyfta upp henne så klöser hon som med tassen, men inte hårt. Hon är så söt, men hon gav mej dock väldigt dåligt samvete igår när jag skulle sova..
Jag gick och la mej sist (som vanligt!) och det var tänkt att hon skulle sova i mitt rum. Men den lilla flickan vill ju sova i sängen, vilket hon inte fick. Hon hoppade upp i sängen och jag lyfte ner henne igen, då gnällde hon.. ååå d gör så ont i hjärtat när hon gnäller. Sen hoppade hon upp med framtassarna i i sängen och petade på mej med tassen.. nååå.. jag ville ju att hon skulle sova med mej, men hon fick inte det, så då vart hon sur och gick ner till mamma och störde henne ist..=)

Jag är tröööött! somnade kring halv ett och steg upp halv åtta för att hinna med bussen.. jävla swines som har komme på busstiderna.. jag blir ju ledsen! man ska ju inte behöva åka så att man är i stan 10:00 om man börjar 12:10! Inte för att som ska anpassa sej efter mej, men ändå.. :P som kan ju ha en buss som går kring 11:00 iaf! (å d tyckte jag även innan jag flyttade, så d är inte bara för att bussarna inte går efter mitt schema jag surar!)

Skolan snart.. åååh!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0