hej hopp din minisnopp

jag har väldigt tråkigt.. ska väl förhoppningsvis bli roligare sen med rep sen ikväll!=)
Kollade Emmas blogg idag, var ju sjävlklart tvungen att kopiera, det är nåt test eller nåt, det kan bli skoj=)

· Tryck neråt fem gånger.
· Öppna sms:et och läs.
· Detta är ditt svar på första frågan.
· Upprepa på nästa fråga, osv.


 -Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Go natt sötnöt! Nu var de dags att sova och falla in i drömmarnas värld där jag får vara med dej ostört! Jag tänker på dej hela tiden, och du är så vacker att det gör ont! Vill aldrig tappa kontaten med dej, du är det bästa som har hänt mej! Go natt puss;)
-Vad gillar folk bäst hos dig?
Mm, men då måste ju banken också låssas de!
 -Vilken raggningsreplik faller du för?
 Men mina minus 279 kr?
-Vad var det första du sa imorse?
Vilken dissare du är!;) haha puss
 -Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
 Sov gott ;)
-Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
 Lägger fram axeln varego ;)
 -Så vad säger du under förspel?
 Bara att säja till så får du låna en axel av mej:)
-Och efteråt?
Stryka i håret. Det är lugnt, du får gråta om du vill
 -Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Stackarn :(
 -Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Samma, funderar på att logga in på msn xP

-Och näst sista. Dina innersta tankar?
 Hehe, men vad görs?
 -Sista. Vad sjunger ditt favoritband om?
Haha allt är ju relativt ;)

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0