Hemma igen, och tack så mkt!

Ska kanske börja med å be om ursäkt för mina "oskriverier", men saken är den att jag har vare i jörn hela helgen, och mammas intenet är paj, så d var som mest bara lugnt i helgen, saknade dock mina tötingar. men jag är säker på att dom hade roligt utan mej också=)

har vare å tage blodprov, det gick faktist bra, kanske för att jag fick ha emlaplåster, men ändå, jag vet att jag är världens mes, men satan! jag har blivit stucken i mina senor varje gång, och det gör så jävla ont!!
Men den här gången gick det bra.. jag tror nästan att det var för första gången.  så tack så mkt <3

Som belöning fick jag baka bullar åt min mamma.. sen fick hon ett il å bakade olika sorters kakor, det var roligt eftersom hon aldrig bakar.. och gått blev det också!
 anledningen till att jag inte följde med till Lisas stuga var för att jag mådde inte bra, kände mej nere, yr å jävlig. kan inte påstå att det är bättre nu.. men d är nåt jag måste överleva.

Pepp som fan på att ta igen det med flickorna till helgen i stället=)



Kommentarer
Av: Emma

vafan det blir dubbelt så grymt i helgen:D

2007-11-26 @ 20:37:14
Av: mariélle

aj, blodprov är farliga grejjer (A) :/

2007-11-28 @ 18:25:36
URL: http://scribble.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0